dijous, 5 de març del 2009

El Català independentista , Questio de Gens o del Lloc on vas neixer

estava llegint el e-noticies hi he vist quatre noticies referents al fet independentista que m'han fet treballar la neurona aquesta que tenia en vaga.
1.-l'estudi diu que el independentista prototip té feines més qualificades i més estudis, que e l'unionista, a veure si ara resultarà que el independentisme de la nostra nació només serà qüestió de la classe alta, i els altres no som nacionalistes ni independentistes.[noticia]
2.-El Cercle d'estudis sobiranistes reflecteix que un 20 % dels independentistes son fills de pares nascuda fora de Catalunya, Per a mi Català es la persona que estima la meva nació vingui don vingui i hagi nascut on hagi nascut, No per néixer a Catalunya un te el Catalanisme a la sang sinó que això es una cosa que es fa mica a mica, A Catalunya estem plens de Seguidors del regne de Felip V, i que hi farem tota família te la seva ovella negra [noticia].
3- un de cada tres nacionalista vota Conveniencia i desunió, home això es una mica fort, perquè entenent que mig partit es un partit nacionalistes del regne de Felip V , per sort aquí encara no ha passat el sedàs del Garzon i ha castrat a cap partit per així poder guanyar les eleccions [noticia]

Bé aquests estudis no deien de ser estadístiques i s'han de mirar en pinces, jo estic amb el senyor Enric Canela , i també em demano em pot dir quin avantatge te ser espanyol, i te tota la raó ,això de cornut i pagar el beure va amb el nostre tarannà, però clar potser ja va sent hora de demanar-nos que estem fent, que ja en tenim prou de amagar el cap sota l'ala. Això de fer els estruç va amb nosaltres [noticia]