dissabte, 9 de maig del 2009

Perdoneu senyors, perquè us hem molestat


Jo no soc pagès però el meu pare n'era i com ell molts, i clar vist que darrerament aquesta feina es molt molesta per els senyors de la Capital, per tant els hi hem de demanar perdó.

Perdó perquè les vaques caguin per els camins, perdó perquè el femer fa pudor, perdó perquè els tractors fan pols i no permetren que aquests senyors tant distingits i amb tanta solera no poden anar amb bicicleta per el mig dels camps semblats.

Es que aquests pagesos no tenen respecte per la gent de Can Fanga, aquests senyors que venen a Cerdanya a gaudir de la pau i la tranquil·litat que no tenen a casa seva i que tinguin que sofrir aquests maldecaps.

i jo em pregunto?

i ells quan jo vaig a Barcelona no m'haurien de demanar perdó

1.-per la contaminació que estic sofrint

2.-per els sorolls que reben les meves orelles

3.-per el caos circulatori

4.-per la mala educació d'aquests personatges


o resulta que aquests senyors estan per sobre el be i el mal i nosaltres ens hem d'anar baixant els pantalons cada cop


Que els molesta el soroll de campanar dons tranquils que vagin a la farmàcia i comprin un taps per les orelles

Que el femer del costat fa pudor, ho tenen fàcil que tanquin les finestres i comprin un bon ambientador.

Que fa lleig que les vaques caguin per el carrer, que mirin el que fan ells amb el gos, el gat o qualsevol animal de companyia i que recordin que primer hi havia els animals de quatre potes que no pas ells de dues només.

Que els hi molesta que els pagesos tinguin tancats el prats, i no poden anar amb el Quad, moto ect.. que recordin que la propietat privada, es això privada i no pas un lloc per anar a destrossar amb els seus artilugis.


La veritat de tot plegat que s'ho facin mirar, i si els hi molesta tot plegat, ho tenen facil que no tornin, que es quedin a la gran ciutat amb els seus fums, caos circulatori, i tot plegat que nosaltres no els necessitem pas, massa que els hi hem donat, que al final s'han pensat que son els amos del nostre territori.


Perquè clar a l'hora de empadronar-se per gaudir de les avantatges de muntanya son els primers, així tenen túnel del cadi gratis, esquien gratis, impostos mes econòmics. i a més encara ens venen amb exigències, potser els que haurien de tirar del carro haurien de ser ells i no pas la mula de turno.