diumenge, 29 de maig del 2011

Avui de Visita per Sant Maurici

Avui m´he despertat tard, coses del futbol i mira que no vaig veure el partit però clar com va guanyar el barça vaig veure per Barcelona Tv tot el partit a les tantes del matí i així m'ha anat, tenia que anar d'excursió amb el Pobre Ignasi i com sempre li he fotut el salt, Bé tampoc s'ha perdut res perquè anar a caminar amb mi es bastant pesat .
Dons xinu xano he anat fins a Espot i un cop he arribat al pàrquing de Sant Maurici ha començar la caminada, he pujat fins el llac de sant Maurici esperava trobar al company sindicalista però el Jordi Avui estava de festa per tant no 'he pogut veure. Un cop he arribat a on va tothom he pujat fins el llac de la ratera allí he seguit el camí fins el mirador de l'estany i un cop he arribat allí hi ha una vista magnifica de l'estany de sant Maurici.
 un cop he deixat el mirador de l'estany he agafat el camí del Portarró d'Esport però com era molt tard no hi he arribat i he donat una volta per el llac de sant Maurici baixant fins el refugi de Mallofre, avui era un dia per desconnectar de tot i fer un anàlisi de que pot passar per el nostre municipi estava donat voltes a una pregunta que em va fer ahir un amic i que seriosament em va dir i tu en el lloc de l'Isidre que faries, nassos bona pregunta aquesta. Jo només li vaig poder contestar dues coses el que no faria. 


No sortiria per la porta del darrera això d'entrada ell ha tingut uns vots  que li donen dret a triar i es ell i només el qui ho ha de fer, però desitjo de tot cor que no amagui el cap sota l'Ala . Ara es el moment de fer-se valer ell mateix.
I segona Cosa que no faria amb els vots d'esquerra és dona l'alcaldia a l'equip pilotat per el senyor  Encantador de serps i venedor de Catifes,
bé un cop he reflexionat de la situació del meu municipi tocava tornar cap a casa, Potser no havia d'anar tant lluny per veure la situació del meu municipi però des de lluny es veuen les coses diferents. Jo soc partidari d'un canvi sobre tot quan el que porten el darrera no ha estat de lo millorel de l'hort.
Perquè tal com ha anat el municipi si cada poble recull el que semble nassos nosaltres disposarem del millor femer de tot la comarca.