dijous, 2 de juny del 2011

Indignats amb la societat , o un manera diferent de fer camping gratuït



Avui amb el Txemari hem anat a Can Fanga i com havíem de fer temps perquè ens preparessin uns papers per retornar a Cerdanya hem decidir arribar-nos a la Plaça Catalunya, jo hi anava amb molta il·lusió a veure aquests defensors des seus ideals, però jo diria que he fet tard, ara d'ideal en resten molts pocs a la plaça Catalunya.
Ara allí pots trobar als ocupes que hi ha a Gràcia , als Personatges aquells que semblen ferradures ambulants i poca cosa més la veritat que els meus ideals de una acampada amb idees de llibertat, igualtat i tot això en un matí plujós s'han acabat de cop. Una pena tot plegat.
Ara diuen que no marxen fins que no sàpiguen com fer-lo la veritat que mes aviat on trobaran un lloc tant barat per fer càmping a veritat que enlloc, això es anar a fer una acampada al camp sense sortir de Can Fanga, tot una proesa la llàstima es que tots els ideals s'han perdut per el camí.[noticia]
De pas tinc un dubte, tota a destrossa que sofrirà la Plaça Catalunya l'ha de pagar la ciutat de Barcelona, o tota aquesta gent que ha acampat allí farà un pagament a la casa gran per arranjar tot el que han malmès?. Jo això ho dubte per tant no em puc solidaritzar amb gent que farà que tinguen que pagar mes impostos per el seu mal cap, tot plegat hi ha altres maneres de dir les coses sense fer destrosses del mobiliari públic. Total la Plaça Catalunya representa la nostra nació i trobo que el ús que s'esta fent d'ella es inadecuat.