dilluns, 9 de maig del 2011

Hisenda, no acepta el Català

No es el primer cop que em passa, però clar fins ara m'havia passat en programes informàtics comprats a la Capital del Regne de la Corona dels Hereus de Felip V que si posaves com a defecte la llengua catalana, llavors i només llavors, no podies actualitzar el programa, hi havia coses que no funcionaven ect.. es a dir maquiavelicament ells mateixos fan el seu separatisme perquè utilitzis la llengua del Regne. Dons Bé això mateix m'ha passat aquest cop amb Hisenda, a l'hora de presentar l'impost de Societat, com el meu ordinador te com a defecte i amb molta honra la llengua Catalana el programa no funciona correctament i deixa de funcionar. Llavors es quan truques a hisenda i els hi demanes que passa, perquè des de el meu ordinador no funciona això i quina casualitat des de qualsevol altre ordinador i que tingui com a defecte la llengua castellana aquest programa funciona de conya. Ells diuen que cap problema que ja es possaran a arreglar aquesta situació, quina llàstima que estem parlant del impost de societats del 2009 i nosaltres perquè tenim exercici fiscal partit i tanquen l'octubre som quasibé els darrers ens trobem amb aquesta situació que els hi ha passat a tots els anteriors. Així actua l'hisenda de la nació Colonitzadora o et baixes del carro o et sancionen, visca la democràcia.
I amb aquest problema no tinc ni la solució de presentar l'impost de societats en un altre lloc, com son ells o sanció t'has de rebaixar a utilitzar la llengua del seu país, quina sort tot plegat. visca la democràcia