dijous, 23 de juny del 2011

I si els hi paguessim nomès el sou base a aquests barruts.

Bé la situació es la seguent, entro a l'alcaldia perquè tinc mes barra que espatlla, enganyo a el poble perquè em voti i un cop tinc agafada la mamella del poder, el primer que faig es apujarme el sou, si s'ha de robar al poble el primer en actuar que sigui jo mateix. Felicitats a tots aquests aprenents d'encantadors de serps, que abans de demostrar la seva vàlua el que han fet ha estat decidir que el seu sou s'ha d'apujar una miqueta.[noticia].
Jo fins i tot entendreria que això es fes desprès de demostrar que som vàlid en el càrrec en que estem ,però abans, això fa pudor, pudor d'ésser un desastre i rampinyar abans que ens fotin al carrer. Per tant potser el que hauriem de fer a tota aquesta púrria de personatges es pagar-lis el sou base, que cobrin els 500 euricos que cobren els pobres jubilats, gent a l'atur que disposen d'ella, ect.. i llavors veuriem si es presentaria tanta gent per treballar per el poble.