dissabte, 27 d’agost del 2011

Jo també vull demanar perdó


Jo també vull demanar perdó, primer per ésser català, ja se sap que el lloc on neixes no el pots triar per tant es una qüestió de sort  i jo vaig néixer en terres catalanes .
Per tant com he vist darrerament que això d'esser català es una enfermetat molt dolenta i que no te curar jo faré com el Cesc i demanaré perdó.
d'entrada perquè el proper 11 de setembre a Roca Castellana vull penjar l'estelada, com això segons els Hereus de Felip V es anticonstitucional s'ha de demanar perdó i resar deu parenostres així ho faré .
De pas aquest dia l'aprofitarem per beure una mica de Marsallana juntament amb un trosset  de coc. A veure si aquest any la senyera ens dura més que el darrer cop que la vàrem posar, aquella no va durar ni 24 hores.