dijous, 1 de setembre del 2011

"Els demòcrates espanyols",d'aquests també n' hi ha de funcionaris

La democràcia de la corona dels Hereus de Felip V, no poden sortir dels seus territoris, perquè cada cop que surten donen mostres de la seva democràcia, Jo també soc un Fill ... de ma mare català i per tant sigui bomber, policia o pagès no tinc res mes a dir, la veritat es que han donat una gran mostra de sofriment aguantar a tots aquests demòcrates insultant treien la seva mala baba per la boca deu ésser dur, potser si envers de veure tanta cadena cavernícola miressin televisions democràtiques aquestes xorrades se els hi passaria, però que podem esperar d'un país on el magasine mes vist s'anomena "salvame" i consisteix en veure com s'esbatussen com gallines uns anomenats periodistes amb altres, o com estripen a qualsevol per quatre duros.
Jo crec que aquesta gent els Bombers, Policies catalans, estaven representant la meva nació per tant el govern que diu representar la meva nació hauria de fer alguna cosa, però clar estem parlant dels Convenients i desunits (cYu) i segur que no faran res per els nostres representants, la veritat es que poca podem esperar d'aquesta gent. I mes clar si hi ha en joc la cartera ministerial del Senyor Duran.