dimecres, 29 d’agost del 2012

"Todos los independentistas catalanes deben llevar una "marca" que los diferencie del resto, como los judíos

la veritat que jo ja la porto la porto la diferència, aquella marca que em diferència dels espanyols i es aquesta. [twint]
jo estimo aquesta senyera, que ells odien, jo admiro a la gent que va lluitar per aquest drap, començant per el meu camarada l'Andreu Xandri un dels integrants del partit Nosaltres Sols i  integrant a l'hora de les milícies Pirenaiques que va perdre la vida a les muntanyes d'Osca cobrint la retirada dels seus homes davant una ametrelladora.
Per Tant si els Hereus de la Corona de Felip V volen que porten alguna cosa que ens diferencia com passava als jueus tranquils nosaltres porten al cor aquesta senyera. i si l'economia ens deixa també el portarem als dits.