diumenge, 9 de setembre del 2012

Avui Prat Agre-Roca foradada-Pradell-Refugi Els Gònecs-Prat Agre.

Bé avui ha estat un dia profitós d'entrada he anat fins a Pi per començar la caminada des de Prat Agre.  Allí surt un Camí de terra que va pujant direcció El Pradell , Passem una barrera metàl·lica i ens endinsem al  Serrat de l'Avetosa, es va seguint el camí fins arribar al peu mateix de Roca Foradada, ara portem uns 3/4 d'hora de Caminada, aquí seguim una miqueta mes amunt fins trobar un revolt que gira a la dreta i a l'esquerra d'aquest revolt surt un corriol, marcat amb fites que ens porta a la mateixa roca foradada, s'ha de grimpar una miqueta per poder travessar el forat, allí com duen les avies s'ha de demanar un desig , i així ho he fet, el d'avui era molt senzill per tant segur que un dia o un altre es farà realitat.
un cop fet el ritual oportú baixada fins el camí i remuntada per anar al Pradell allí et trobes amb un orri de pastor, un lloc per efectuar pícnic i el camí que continua, així ho he fet pujada fins arribar al refugi dels Gònecs , allí acaba el camí de terra i surt un corriol a la dreta que ens porta direcció nord per dintre el bosc, així ho he fet seguint el camí al cap de 15 minuts he trobat un trencall a la dreta amb un tronc al terra he agafat aquest camí que m'ha portat a una carretera forestal aquesta ha deixat a un baixador de llenya i he retornat al camí de sortida 300 metros desprès he arribat un altre cop al Prat Agre.
Avui ha estat una caminada curteta unes tres horetes de no res, però com només m'he trobat amb una parella durant tot el recorregut m'ha donat per fer filosofia i pensar una miqueta.
Quan he arribat a baix del tot he enviat un missatge a una persona donant-hi les gràcies per el favor que m'ha fet al obrir-me els ulls de tot plegat,gràcies gloria no canviïs mai perquè si ho fas llavors ja no tindré clar com ets.