dissabte, 15 de setembre del 2012

Bolvir: Territori Català Independent. Moltes gràcies Bartomeu

Només arribar al  poble de Bolvir i abans d'entrar al Municipi es pot veure el Castellot, zona on  hi ha restes d'antigues civilitzacions i on es pot veure onejant al vent una gran bandera estelada. Aquest punt ja marcava que el dia d'avui seria bonic.
Desprès d'entrar al Municipi he anat fins el local Social de Santa Cecília, i allí l'ambient era pro independent , molta gent envoltada d'estelades unes de l'estat Català (ara Esquerra Republicana de Catalunya) i mes del Psan (ara la porten els seguidors independentistes d'unió). Dons bé tot plegat s'ba modificat l'ordre del Ple, i el punt primer ha estat l'aprovació de Bolvir Territori Català Independent, la veritat que la Mercè (secretaria del Municipi) li ha tocat avui treballar de  debò perquè el text era molt llarg i cop s'ha aprovat la moció han aparegut crits de independència independència, desprès s'ha cantat els segadors a Capell , la veritat que encara tinc la pell de gallina de l'emoció. Tot junt ha estat un gran acte. Un cop s'ha acabat el cant s'ha procedint amb el ple Municipal deixant que la gent que vulgui marxar ho fes, han marxat molts jo que soc tafaner de mena m'he quedat i nassos ha valgut la pena, he après com es pot realitzar un Ple municipal explicant les coses, com es pot fer particeps de la gent amb l'alcaldia la veritat que m'ha agradar.
Desprès he tingut l'oportunitat de Parlar amb el Senyor Bartomeu I rei de la corona de Bolvir i independent d'Espanya . Hem parlat de l'escola , hem parlat de les inversions i li he de demanar perdó per haver-lo criticat per les inversions de l'escola sense tenir clar que disposa dels calers i gracies a que el seu cusi en Bartomeu Baqué Vidal em va ensenyar l'altre dia com estaven les antigues escoles puc dir que aquesta inversió no es dolenta,  a part de la solució m'ha donat l'alcalde d'aprofitar si fos el cas el local social per treure-hi profit de un altre manera, Avui he vist que les coses a vegades tenen diferents versions i s'han de saber totes. De pas vull dir´-li aquell senyor que escriu al Fulletó que critica l'escola de Bolvir, que faci com jo abans de criticar-la vingui miri l'antiga escola, miri si es possible la inversió, i desprès parli, Perquè sinó farà com vaig fer jo, criticar una cosa sense tenir tota la informació i desprès s'ha de rectificar que no pas el mateixa que ratificar. Perquè parlar i escriure sense estar informat es molt barat però després resulta que fiquem la pota i jo soc un mestre en aquestes arts.