divendres, 29 de maig del 2009

En Política tot val, quina pena tot plegat

Les lluites entre els hereus d'en Ciscu i els hereus de Max, cada cop mes sembla una baralla de pati de col.legi i ara a sobre si li ha afegit l'hereu de la burgesia catalana, es que en hi ha per llogari cadires tot plegat.





Per a mi que aquesta persona es trobi a una llista dels sociates camuflada amb l'engany que votes a la badia i en veritat per davant seu hi trobem a la impresentable de la Maleni, aquesta gran Ministra , això no deixa de ser un insult per a tots .




no tinc clar si tot plegat es que no es disposa d'un discurs vàlid per convença al poble i es més fàcil tirar merda als demés que dir coses vàlides per el teu poble,la veritat sigui dita es que la política es molt bruta, massa i desprès ens tracten als pagesos de bruts i resulta que tots aquests paios viuen damunt d'un femer.

Jo no dec ésser d'aquest mon, però jo em pensava que aquesta gent anava a Europa a defendre els interessos de la nostra nació i resulta que tot plegat es una presa de pel, i clar com voleu que un personatge com la Maleni que ens va deixar uns forats que Catalunya semblava un formatge grullere defengui res de nosaltres. La veritat de tot plegat que donen ganes de no anar a votar a ningú, perquè tots porten una remola darrera seu. Això cada cop més em semblen a les votacions dels ajuntaments que si que votes el cap de llista però aquest sempre porta paquet darrera seu i el paquet moltes vegades es un cancer amagat.