dimarts, 23 de setembre del 2008

Hi ha alcaldes, que es creuen Deus, i la seves Paraules sonen a manaments


Avui us parlaré de l'alcalde de la Capital de l'Anoia, el senyor Aymami que durant la diada va tenir una actuació estel·lar, Desprès que els partits que governen la Casa Gran Psc i Icv desestimessin amb el suport dels Pepes la proposta de penjar l'estelada al balcó del consistori, el grup municipal d'Esquerra va decidir penjar-la al balco del Despatx que l'Esquerra te en aquest ajuntament amb l'objectiu de celebrar la Diada i el Centenari de l'Estelada. el senyor Alcalde amb el seu sentit democràtic va tenir una gran idea, enviar a la policia municipal a obrir el despatx d'esquerra i retirar la senyera estelada mentre que els regidors participaven en un acte oficial al saló de plens d'aquest Ajuntament. això de enviar als lacais a privar de un partit de la seva llibertat d'expressió es molt democràtic i desprès aquest senyor vol donar lliçons de democràcia. [noticia]
Per sort el poble de Igualada es molt mes nacionalista que el seu alcalde i la gent del poble va acostar una grua fins al balcó i va penjar una estelada just davant del drap dels hereus de Felip V .a més el dia següent van obligar a retirar una bandera estelada en un matrimoni sota la amenaça de no celebrar-ho, gràcies senyor alcalde. de veritat que amb patriotes com vostè no trobem pas a mancar al Ciscu.
Bé jo ja vaig tenir uns petits problemes amb el senyor alcalde de Igualada Jordi Aymami per qüestions de algun graciós que coneix les meves afinitats polítiques en va enviar sota el meu nom una subscripció a expressar el meu profund desacord amb el fet de que la bandera espanyola presideixi el Ajuntament Igualadí. i aquesta va ésser la seva resposta.

Em deia que no compartia la meva opinió que la respecte igual que ell em demana que respecti la seva que no em es favorable, i em reclama una revisió intel.lectual de la meva afirmació ja que els fets no m'acompanyen per dos motius.
a.- la ciutadania Igualadina es va manifestar a favor de la Constitució i l'Estatut de l'autonomia
b.-Les eleccions igualadines les guanyen formacions polítiques que han manifestat el seu respecte a la legislació vigent.
I acaba la frase dient que les idees no s'han de imposar- i no s'ha de enganyar la intel.ligencia dels demès
la meva gran pregunta es ? com es pot enganyar la intel.ligencia de ningú, aquest senyor sap lo que vol dir ésser català? o només es un mes que només sap treure la senyera per el 11 de setembre i desprès a seguir les ordres de Madrid que per això pertany a la filial de la mateixa encara que sigui en un partit encobert
Per això desprès de veure la seva actuació el dia de la Diada i el següent amb el casament he vist el perfil democràtic del senyor Alcalde, poble de Igualada nois de veritat que ho sento perquè si cada poble recull lo que sembra, vosaltres ho teniu magre .
Sort que el seu partit es diu l'entesa perquè de veritat que ho està aconseguit amb aquest posat dictatorial de entendre's amb tothom, amb companys de viatges com vostè li ven asseguro que mai més en tornaria a presentar en una llista del progrés municipal, com diu la dita mes val sol que mal acompanyat,
Ostres perquè en el fons no deixar d'ésser còmic tot plegat, Igualada que va ésser protagonista d'un important fet de la historia del País, al ésser una de les primeres ciutats catalanes en què va onejar públicament la bandera estelada, això va ésser el 1923 durant la festa Major , i que per motius personals de un senyor que diu representar al poble de Igualada s'acabi com s'ha acabat tot, una pena tot plegat.

Perquè hi ha alcaldes que semblen la renfe, sempre seguint els vials marcats per les matrius de madrid, amb unes infraestructures caduques i uns pensaments anteriors a la Constitució del hereus de Felip V, amb pensaments antics i esgotats i sense cap mena de llibertat d'expressió, seguint sempre les directrius de l'amo, i desprès aquests senyors son els que et volen donar classes de llibertat , de democràcia, com deia la iaia sempre emmascarat per la paella mes bruta.