dilluns, 26 de gener del 2009

Puigcercós i la batalla de les idees



Puigcercós en una conferència a Tortosa ha tornat al seus orígens a vendre fum, ha assegurat que el seu partit ha començat la remuntada, la veritat que es cert que mes avall ja no hi poden caure per tant per propi inèrcia ara toca remuntar , després ha continuat amb la seva dient que estant guanyant el debat, ideològic, que estant guanyant la batalla de les idees.
I jo m'he quedat bocabadat, guanyar la batalla de les idees? això que vol dir ? si els únics que tenen idees en aquest partit els podem trobar a reagrupament indepentista, els altres si que tenen una idea, es el de sangoneres, obrir ambaixades per col·locar els familiars o pagar prestecs polítics amb càrrecs de assessorament.
Després ha continuat dient que els Esquerdats es l'opció guanyadora però que ens impliquem tots els catalans en fer una Catalunya un país d'oportunitats i portar el nostre país al destí que li toca , el de les Nacions Lliures d'Europa, la idea es molt bona i estic totalment d'acord el problema es els companys de viatge que hem d'arrossegar, jo amb aquesta directiva dels esquerdats no aniria ni a fer un cafè, per tant molt menys a fer la meva nació lliure, perquè aquests paios son capaços de vendre's per un plat de llenties.
Desprès ha seguit a la seva amb el fum , quan ha parlat de que son la Catalunya optimista , diu que hi ha sobiranistes de saló, i altres que treballen que arrisquen, la veritat segur que quan deia això la cúpula del seu partit i ell al capdavant es deu referir al primer, perquè al arriscar ells mentre tinguin la mamella agafada no ho faran ni en pintura. I per acabar el senyor Puigcercós s'ofereix anar al capdavant del sobiranime, la meva humil opinió, no gràcies amb companys com vostè no ens calen enemics, ja els tenim a casa.[noticia]