divendres, 3 d’abril del 2009

TU TRIAS, VENTILEM BARCELONA O VENTILAR-NOS BARCELONA

Potser el eslògan del senyor tries hauria de ser aquest Tu tries , Ventilem Barcelona o ens ventilem Barcelona, hi ha campanyes que donen molt de joc però aquesta campanya publicitària del senyor Trias es divertida [noticia].
Potser el higiene polític es bo,i sempre va bé un canvi sobretot en política però Clar que els convenients demanin un canvi d'aires es com a mínim curiós ells que van estar mes de vint anys governant a la generalitat.Però sempre es mes del mateix tothom ho fa malament menys la ma acusadora.
Clar que amb la crisis que hi ha fer campanyes a dos anys vista es irònic, potser si envers de tirar els calerons en campanyes publicitàries ho féssim en subvencionar aquesta gent que no te res per menjar segur que d'aquí dos anys disposarien d'algun vot.
Perquè l'alcalde i els seus tampoc s'han quedat curt, perquè amb la campanya Visca Barcelona.
està fent una publicitat política que la paguen tots els resident de la ciutat comtal . Sort tenim que estem en època de crisis sinó ves tu a saber com ens gastaríem els calarons.
I lo més cínic de tot plegat es que encara tenen la cara dura de dir que ells ho fant per el seu poble. Ja es un mal endèmic això de confondre els seus interesos particulars amb els interessos del seu poble.