diumenge, 31 de gener del 2010

Reagrupament, quan el vaixell rep la primera onada, espanyol el darrer

La veritat es que la idea era maca,massa quasibé per ésser certa, era una utopia que enganxava, però clar quan obres els ulls i veus la realitat quina patacada deu meu. Això ja em recorda el temps d'infantesa quan hi havia un nen que portava sempre la pilota per jugar, si no jugaves al que ell volia i com ell volia agafava la pilota i marxava. Dons aquesta situació de Reagrupament es bastant semblant amb tot.
La Veritat que ens van vendre la moto de que era tot tant maco i tant pur, amb tanta llibertat i democràcia, en que tothom podia dir la seva perquè era un partit dels integrants i clar del dit al fet hi ha massa tret per desprès quan el fum es dissipa i veus el que hi ha al darrera de tot plegat penses, aquests personatges son com tots els demés polítics uns egocentristes que volen tenir sempre la raó i quan aquest no la tenen agafen les maletes i marxen. Bonica manera de fer politica aquesta. Potser aquesta no es la idea que tinc jo de un politic nacionalista, però la veritat millor veure les orelles al llop abans que no pas desprès.
I que al final el que ha aconseguit en Carretero i companyia es fer mes fort als esquerdats i als convenients tot plegat ha estat una manera de distreure als nacionalistes catalans per res. Dons bé potser en el fons aquella dita catalana que val mes burro conegut que savi per coneixer ens l'haurem d'aplicar constantment.
La veritat Senyor Carretero m'ha decebut, perquè molt vendre democràcia i en el fons no deixa de ser un dictador de cuadern, o com deia al començament un nen petit que quan no volen jugar al seu joc agafa la pilota i marxa. [noticia]
Dons com diu la dita Bon vent i barca nova, la idee existeix per tant si ell no vol ésser el timoner segur que en trobarem un altre, però desijo que aquest altre no sigui el Laporta perquè aquest canvi de cromos de egocentristes no em va.

3 comentaris:

andreu ha dit...

Esperam a sentir l'altre part, no?.
Demà el dr. Carretero a les 8.30 a RAC1.

despres podrem opinar.

ALP2500 ha dit...

Si Andreu et don la raó que s'ha d'escoltar les dues parts, però clar quan un t'ha venut la moto que tot es fa per un país i desprès veus que confons el país amb la persona, que vols que et digui. La veritat que això jo com a veí de Cerdanya ho tenia clar però les idees eren tan profundes però clar s'han quedat en paraules i han desaparegut els fets, i això es reforçar l'enemic i donar-li raons per criticar i això fot mal.

jordi ha dit...

Tot i que m'emprenya el comentari que faré ho diré " ja ho deia jo que en Carretero era un dèspota prepotent".
A veure en Carretero sempre ha estat d'aquesta manera, cap sorpresa a l'horitzó.