divendres, 19 de febrer del 2010

Catalunya lliure, veïns d'Alp el 28 de febrer podeu dir la vostre.

El diumenge 28 de febrer 2010 a la vila d'Alp els veïns i empadronats del municipi tenen la oportunitat de dir la seva, hi ha eleccions per l'autodeterminació, Allí encara que sigui una pantomima pots dir la teva, tinguis les idees que tinguis pensis de la manera que vulguis vota, perquè tens el dret de poder dir la teva.
Jo fa dies que ho tinc clar , encara que sigui una obre de teatre, encara que no tingui cap valor, encara que vist la panda de polítics que ens representen i els que ens volen representar, com deia el professor Jesús Bello, els mateixos cadells amb diferent collar. Tot plegat es un canvi de cromos, amb totes aquestes penalitats vota.
Mireu encara que fossin l'únic poble que guanya el no, però que hi participi la totalitat de municipi jo ja estaria satisfet, com a mínim sabria que pensa el meu poble. Amb totes aquestes eleccions que hi ha hagut fins ara, no tinc clar que passaria en la hipotètica situació que fos vinculant.