dijous, 14 d’octubre del 2010

Reagrupament, en terra hostil


Avui en Joan Carretero ha anat a Llívia, alli ha presentar el seu projecte, això es terra hostil, no hi havia massa gent be mes o menys voltant la vintena d'assistents, Jo hi he anat per culpa d'en Manel  Bargalló, ha estat ell amb les seves rectificacions que  m'han fet anar a escoltar que deien avui a Llívia. La presentació com sempre a la comarca a càrrec de Lo Pere, tot seguit ha passat la paraula al Carles  Benaventura i ha tancat l'acte en Joan Carretero. La veritat que avui ha estat mes precís, ha contestat preguntes que porto molt de temps demanant , ha parlat de les jubilacions, ha parlat de la regeneració política, però també l'econòmica la industrial . d'en Cercle de Negocis ,per cert presidida per en Ramon Carner el creador de les begudes Despertaferro. 
A part d'alguna pregunta un pel fora de joc d'algun personatge que estava fora de joc i de preguntes amb trampes com aquelles que li han demanat que definís la diferència entre Nació Estat i País, ha estat una vetllada divertida, llàstima la manca de gent i de polítics en aquest cop només hi havia l'ex-alcalde Vicens mancava tot el ventall de polítics de la vila de Llívia.
Avui en Joan Carretero m'ha recordat en Quixot de la Taca amb el fidel Santxo Pansa (i que em perdoni lo Pere per el símil) perquè està lluitant contra molins de vent , molins que porten molt de temps viciats i que no deixen que ningú s'acosti a ells.
Jo la veritat es que no entenc al poble català el 50 % es declara independentista i desprès resulta que els vots que poden aspirar els independentistes catalans no arriben al 5 %, perquè en el fons ni esquerdats ni convenients no tenen la independència de la nostra nació en cap lloc. només venen fum, uns amb un referèndum prohibit i els altres amb un concert econòmic que es quedarà amb un concert de gaites .
No crec que reagrupament sigui la millor llista per la independència de la nostra nació , però vist el que estic veient darrerament segur que es la menys dolenta de totes, perquè en el fons tots ens volen vendre una moto, i amb tant de fum per vendre els arbres no ens deixem veure el bosc. Darrerament tot son promeses, tot son critiques als demés i resulta que tots volen el mateix mantenir o canviar la mamella del poder. Per tant el menys dolent de tot plegat des de el meu humil punt de vista es votar independència.
 Molt bona nit a tothom.

4 comentaris:

Manel Bargalló ha dit...

Ostres, quin honor que hagis anat per "culpa" meva.
Tens par de raó quan dius que et sembla que estem lluitant contra rodes de moli o que sembla mentida que els catalans amb tot el que ens han fet, encara estiguem votant masivament als qui ajuden a que tot continui igual.

Però jo pel meu caràcter, em comptes de tornar-me un cínic (que no descarto que al final em torni), miro de lluitar amb un projecte, que malgrat les mancances, malgrat els errors i malgrat tot els malgrats, penso que és de moment l'únic que val per poder avançar una mica.

Ara no avançar es morir. Si aconseguim arribar al turó que significa el 28N, potser allà trobem un refugi que ens dóna més aliment i forces per poder continuar avançant cap el següent refugi i qui sap, des d'allà ja veurem el cim.

Salut i Independència.

Endavant les atxes!

Manel

ALP2500 ha dit...

El problema que veig jo Manel, es que estem en una situació on es don per fet que l'única alternativa bona de cara al tristpartit es votar convenients. i de això ja s'encarreguen de fer la feina bruta tots els mitjans informatius adients al partit. Aquí sembla que o votes Ciu o Votes trispartit i tot la resta no existeix, i aquest es la lluita d'en Quixot de la Taca combatre als molins de vent, I aquests no volen competència.

Manel des de l'Exili ha dit...

Totalt d'acord, però si amb això que dius no hi havia prou, ara ha sortit el populisme del Laporta, que grácies al Rossel, el faran un martir i au, un altre Carod 2004 a punt de sortir.
La diferència entre Carod i Laporta és que Carod encara tenia prou sentit del ridicul i en comptes de prendre xampany francés prenia cava.
Però els dos tenen tots els numeros per acabar igual.

ALP2500 ha dit...

El problema manel es que ho barregem tot, ara estem barrejant uns resultats esportius amb la política, i aquí si que anem malament, esportivament el president Laporta ha estat magnific perquè ha deixat fer i ha aconseguit un resultats dificils de igualar. Com a representant del club un impresentable. I en politica jo no veig que hi hagi resultats esportius sinó mes aviat de saber-se comportat i amb aquesta faceta ha suspés amb escreix per tant des de el meu punt de vista, un punt de vista de un humil pagès, Laporta no gràcies.