diumenge, 30 de gener del 2011

Si voleu una Carretera neta de neu, convideu al Sr. Mas cada setmana.

Aquest cap de setmana el senyor MAS ha estat de visita per la Cerdanya, i mira quina casualitat, totes les carreteres estaven netes i pulides,i això que el divendres per la tarda va estar nevant tota la tarda. Quina sort, portem tota la vida amb carreteres sense netejar sempre  amb penuries i tot plegat el dia que ens visita el President juntament amb el Conseller Recoder tot plegat llavors les carreteres han d'estar ben impecables i jo em demano.
Que passa que nosaltres no ens merexem disposar de unes carreteres netes, avui diumenge a la tarda esta nevant una miqueta jo ja tinc por per demà, perquè si aquesta nevada continua demà no disposarem de les carreteres netes, ja que el president no ha de venir. Per tant estic per proposar al consell Comarcal que li regali una Casa a la Comarca i així poder disposar de la seve presència tot l'any i com a minim a l'hivern disposarem de una carreteres com cal.


2 comentaris:

jordi ha dit...

sento discrepar, el dijous vaig tenir que travessar mitja Catalunya i no precisament per la Cerdanya i vaig veure una legió de maquines llevaneus per tot arreu. Vols dir que no te mes a veure que tenim a Gassió com a cap d'emergències? No se, es una reflexió que nomes es podrà comparar amb la propera nevada a la Cerdanya.

ALP2500 ha dit...

No ho se Jordi però divendres les trucades de telèfon perquè es netegessin les carreteres treia fum, això si el temps dóna i treu raons ens esperem a la propera nevada i prodem parlar del tema