dimarts, 15 de maig del 2012

En nen de Cal valentí Carreter ha aprovat la teòrica


Ahir la tarda vaig rebre una trucada que em va alegrar el dia, veig que la gent amb el temps i quan s'ho proposa pot arribar a fites que veia imposibles, veig que la gent amb ganes d'aconseguir fites les acava logrant, veig que no hi ha imposibles en aquesta vida, sinó que ets tú el que et marques els teus horitzons.


Dons bé dissabte li vaig demanar com portava el de treure's el carnet de Conduir i ell tot moix em va dir que aquest cop li havia anat malament (això de passar del negativisme al possitivisme es molt comú en ell) dons bé resulta que el dia que li va malament aprova mentre que el dia que li va anar de conya va suspendre, questió de moral tot plegat.

Bé ahir em va donar la notícia i jo m'alegro per ell, i sobretot per la seva família ara quan aprovi la circulació podrà gaudir de cotxe autèntic i deixar aquell aixam anomenat bul-1 a casa podrà treure's la targeta del túnel del Cadí i gaudir del descompte oportú i podrà ésser mes independent, Jo diria que es el que li mancava al amic Xavi per tant aquest petit escrit per donar-li suport en el petit camí que li resta i que estic esperant a que em porti a donar un vol amb el cotxe nou i sobretot amb el carnet a les mans.

1 comentari:

Josep m. ha dit...

Estimat Xavi, per fi, ja no tindre de comprarte les famoses sabatilles esportives, per fi, ara ens portaras algun dia per aquells camins perduts d´andorra i ja no tindras de mirar el rellotge, per si arribas o no arribes a un sopar, per fi, ja no et podre avançar mes a la carretera.
Moltes felicitats "campeon" i ja ens diras el dia per anar a fer un dinar.