dimecres, 26 de desembre del 2012

Avui ens ha abandonat una princesa, hem perdut un petit estel.

avui al cap de molt de temps he entrat a jugar al Butinet (botifarra per internet) la noticia que he llegit al entrar m'ha deixat glaçat, l'amiga Bet ens ha deixat, només tenia 51 anys feia més de deu anys que la conexia viag tenir la oportunitat de coneixer-la personalment , i era una persona amb unes ganes de viure increibles, era tot un terratrèmol , aquesta sirena que es deia (Margarita Plenacosta Roura) ha aconseguit deixar-me un forat en el meu cor. La vida a vegades es molt injusta, mentre que els personatges mesdesgraciats  viuen una eternitat la gent bona ens abandona a la més mínima , no hi ha dret, l'amiga Bet restarà viva mentre tots els que la coneixiem la tinguem en la nostra memòria , però si pogues triar prefereixo tenir-la  aquí que no en un record. segur que allí dalt entre els nuvols seguirà agafant manilles i jugant a la botifarra, amiga Bet moltes gràcies per els moments que em vas dedicar sempre et portaré en el meu cor.[noticia]- 
El meu condol a tota la familia, la veritat que ha estat una gran pèrdua.