dilluns, 30 de juny del 2014

anunci antifrau, i aquesta gent es mira el melic??

no tinc clar si això que presenta el govern de la Corona de Felip V ,ara subdits del Vi es una pressa de pel o tenen tant morro que es pensen que som tontos. us he posat dos dels anuncis que he vist d'aquests tipus, i jo em demano un partit tant podrit com el nacionalfeixistes pot demanar que la gent faci el que ells no han fet. Algú es pregunta que gent que te l'ombra d'en Gurten i Barcenas pot demanar que els altres no defraudin,en el fons això es com aquell que deia feu el que jo digui però no el que jo faci.
Tot plegat millor que envers de destinar calers a aquestes campanyes seria molt millor per el poble que els calers es dediquessin a netejar tota la roba bruta que tenen a casa seva. Però bé es tant facil veure la palla al ull de veí i no la viga al teu.
Ara aneu i els voteu , te collons tot plegat.