dimarts, 23 de juny del 2015

I Els Veïns de la Cerdanya no tenim res a dir amb el tema de les Olimpiades.

Bé els polítics ceretans juntament amb les associacions hoteleres  han escrit aquesta carta que adjunto a l'esquerra.
Aquesta gent va a defendre el seu negoci i jo l'entenc però clar jo no tinc cap negoci a defendre per tant la única cosa que em resta defendre es la meva terra.
Jo voldria saber si tothom te clar que vol les Olimpíades a la nostra Comarca, Jo soc partidari de que hi hagi un referèndum, de que no serveixi aquesta falsa promesa de l'Itaca per hipotecar el nostre futur i el futur de la propera generació. I un exemple molt clar de tot plegat el tenim a Can Fanga i el Fòrum Universal de les Cultures, van voler edificar allí i ha quedat una piràmide moderna.
Jo trobo molt bé que ens manquen infraestructures i que hem de lluitar per elles per buscar això amb l'excusa de els Olimpíades ho trobo una sortida desesperada, d'Entrada perquè aquesta banda de xucladors que s'han assignat un sou a dit fent estudis de viabilitat si són sincers haurien de dir que no te cap futur aquest projecte.
I no parlem de la situació de la nostra comarca amb la neu , hi ha cop (com aquest any) que si no es per la neu artificial les nostres estacion haurien restat tancades tota la temporada. Això de fer volar coloms es molt maco però desprès la realitat es la que es i la morrada es de campionat.
PER TANT JO TROBO MOLT BE QUE ES LLUITI PER LES OLIMPÍADES PERÒ NOMÉS SI LA COMARCA HO VOL, PER TANT JO VULL VOTAR AIXÒ TAMBÉ.