dissabte, 23 de març del 2019

Gaietana Alvarez , la nova Cid Campeadora

La veritat que aquesta mena de conqueridors dels hereus de Felip V em te fascinat, m'encanta aquesta manera de teledirigir les noticies de transformar la noticia per l'interès propi, i clar qui millor que una periodista per cuinar aquesta feina.Com sempre de aquí dos mesos veurem la resolució però jo diria que esta mes resolt que el judici dels presos polítics catalans. Però amb tants candidats diferents la resolució pot resultat fins i tot divertida.


Però comparar el 23-febrer amb el 1-Octubre, comparant els tancs al carrer amb gent amb llaços grocs , comparar entrar al parlament amb dispars a gent amb un sobre anant a votar , i acabar dient que son mes perillosos els segons que els primers te tota la raó del mon els segons tenen arguments per desitjar marxar i desitjar votar els altres fan que coses per la força i contra la força sempre es pot actuar amb mes força però amb els segons si apliquem la força ens passa el que ens va passar 1-octubre que aquesta força s'ens escapa de les mans i acabem sortint a les noticies de tot arreu.

I per acabar ressaltar no saber català com una virtut per poder ser alcalde de Barcelona ho trobo una mica insultat, però bé jo crec que es el poble de Barcelona qui ha de triar el seu batlle per tant com diuen per la meva comarca Ja s'ho faran.


2 comentaris:

Jordi ha dit...

Tenen clar que no faran res a Catalunya i presenten la primera merda que passava per allà.

ALP2500 ha dit...

Home Jordi es normal que si haguessin presentat una escombra però clar amb la presentació que ha fet està clar que des de el meu punt de vista guanyar no entra dintre del seu vocabulari. però si has de fer el ridícul millor no sortir de casa.