dissabte, 24 de desembre del 2022

En Castellano, que així ens entendrem tots

 En primer lloc voldria separar la persona del artista, jo soc un gran admirador d'en Josep Manuel Serrat com canta, però quan deixa la cançó i passa a ser una persona carrer, llavors com actuacions com les del darrer concert sobre la llengua em dona una mica de ràbia. En fot rabia aquesta submissió del cantant a la imposiciól lingüistica.

en el Darrer concert un assistent al Concert li va demanar dues vengades quan parlava en castella amb el crit "En Castellano" i ell amb l'excusa de: lo voy a decir en Castellano, que así nos entenderemos todos

 Actuació molt diferent de la que va tenir el 2018 quan un altre assistent a un concert va fer tot el contrari i li va reclamar parlar amb català amb el crit " En Català, que estem a Barcelona". I ell va tenir la barra de interrompe el concert per esbroncar la persona que li havia solicitat aixó.

tot molt igualitari. Aquesta submissió a la llengua del imperi em fot pena. Tot plegat molt democratic. i per acabar només dir una frase que vaig lleigir ahir al Facebook que te molta raó, mentre el exercit que tenim nosaltres parli una llengua diferent a la nostra serem un país invadit.


BON  NADAL A TOTHOM


+

2 comentaris:

Jordi ha dit...

Ja han publicat les llistes electorals i no has fet un nou escrit.

ALP2500 ha dit...

Tens tota la raó jordi, però es que encara estic en xoc de la situació, ningú ens vols presentar i desprès apareixen quatre llistes, la veritat que jo em pensava que la gent es presentava per treballar per el poble i el que he vist darrerament es que el busquen es que el poble serveixi per els seus interesos.
Alguna cosa haurem de escriure,