dimecres, 26 de novembre del 2008

Davant la Crisis, la solució es consumir més

Curiosa solució davant la crisi galopant que estem suportant, el president de la Generalitat de Catalunya ha obert la boca i ha donat la seva solució, davant la Crisis consumir [noticia].
Darrerament el president de la Generalitat dona molt joc, però clar amb aquesta solució jo tinc els meus dubtes.
Jo que estic a l'atur i cobro 600 euros mensuals dels quals 400 els tinc que destinar al lloguer de Pis, algú em pot dir com puc consumir, potser el Banc si vaig amb l'aval del senyor Montilla i el seu discurs em donarà un préstec per poder consumir i així si consumeixo com la nostre economia es auto-suficient i no importem res això farà girar la roda de l'economia , o com sempre com les primeres matèries venen del estranger consumir mes voldrà dir que tindrem que comprar mes al exterior.
A vegades hi ha frases que deixen marca i jo em quedaria que un es amo dels seus silenci i esclau de les seves paraules, per tant senyor President de la Generalitat del Meu país abans de dir una animalada com aquesta millor que ens ho pensem dues vegades no tothom te la sort de tenir el seu sou, ni els seus privilegis .

Avui m'agradaria acabar parlant del video el qual comparen el senyor Carod amb en Hitler, la veritat es que aquests nacionalistes hereus de Felip V tenen poca feina, però abans de culpa algú de alguna cosa potser que es mirin el mèlic, i mira tu jo que no soc gens partidari del carod i molt menys de la seva política, ja començo està fart de aquests atacs indiscriminats [noticia]. La sort que tenen aquests difamadors que s'anomenen salvadors del regne de felip V es que no estem en el estat que volen representar perquè si fos així no tindrien l'oportunitat de expressar les seves idees. Però clar ells que son hereus del franquisme es creuen que tenen la veritat absoluta i que les seves mentides son lleis, això se'n diu democràcia,
aquí us deixo el vídeo: Quina llàstima que aquest temps no el dediquen a mirar de salvar la seva nació de la Crisis, perquè amb tanta gent amb tan temps lliure segur que trobarien una solució.