divendres, 28 de novembre del 2008

Jo tambe opino com en Toni Soler ,el Castellà està discriminat a tot arreu que no l'utilitzen

Avui m'agradaria trencar una llança a favor d'En Toni Soler i jo com ell també crec que el Castellà esta discriminat a Catalunya [Noticia].
Però es que a més, jo estic orgullós que això sigui així perquè la meva llengua i la de molts catalans es la llengua Catalana, encara que algun neòfit es tildi la nostra llengua de dialecte, es una llengua amb mes de 1000 anys de història i l'hem de cuidar i si cuidar el català vol dir discriminar el Castellà, dons mala sort per la llengua dels hereus de Felip V.
Però Clar la creuada mediàtica de la llengua dels hereus de Felip V com sempre pixant fora el test i per tant agafen les paraules segons el seu interès sense buscar el significat real de la mateixa. així els hi va, I aquest paios de la Capital del Regne només els hi cau carnassa per fotre canya de tot tipus , quina llàstima de directors de pel·lícules de ciència ficció que s'han perdut per el camí.
Prensa Mediàtica que han fet a la Esperança Aguirre una heroïna , això de sortir per cames deixant als companys a la deriva deu ésser el gran punt diferencial del partit popular, amb companys així de viatge no el calen enemics. De veritat que cada poble recull lo que ha semblat però sempre que la capital del Regne darrerament només planta fems perquè li ha tocat la grossa.
I per acabar voldria parlar del Senyor Carod i la darrera tonteria que ha sortit de la seva boca, a vegades els polítics s'haurien de aplicar aquella màxima de Grouxo Max que deia mes val callar i passar per idiota que obrir la boca i treure a la gent de la duda, perquè ara dir que el estatut aprovat el 2006 era un gran estatut, ja es massa per el meu cos, però si els militants d'Erc van votar en contra. [noticia]. Ja es allò que s'agafa abans a un mentider que a un coix.