diumenge, 5 d’abril del 2009

Quan la Cadira perilla, hem de buscar sol·lucions

els Socalistes Catalans veuen perillar la seva cadira, i clar han de mirar la manera de com fer que aquesta fita no arribi a bon port, vist el que hem vist al país basc aquests sociates Catalans son capaços de pactar amb els peperos del pais veí per mantenir-se en el poder, i com enRajoy ja ha fet el primper pas i es saber dir bon dia amb la nostre llengua tot arreglat.
Però el mes greu de tot plegat, es que mantenir-se en el poder faran que les resta de comarques de la nostra nació es quedin quasibé sense representants. moltes gràcies senyors politics apart de que ens hem venut a la Capital del Regne de Felip V , ara tocar per donar pel cul als Catalans.

I jo em demano els Esquerdats no faran res, o com sempre amagaran el cap sota l'ala i a demanar almoïnes. Osti tu anem arreglats, ara veuen si aquesta llei tira endavant o no , i si es el cas i s'aprova , jo ja tinc les maletes apunt per emmigrar a Andorra, com a mínim estarè envoltat de estranger però de llengua oficial tenen la que jo parlo. Una persona un vot, això si però amb igualtat de integrants a cada comarca. [noticia]