dimarts, 18 d’agost del 2009

Jo tinc una Samarreta que posa, A Casa parlem el Català per molestar, potser es aquesta la solució

Hi ha moltes coses per demanar un llibre de reclamacions, per fer-lo perquè una persona porta una samarreta de terra Lliure, ho trobo una bajanada, la veritat que si nosaltres fem el mateix amb aquells que porten la pell de brau, l'estanquera per tot arreu , en titllaran de feixistes, a però quan ho fan ells , això es democràcia. Dons bé democràcia es creua amb els teus ideals siguin quin siguin i poder-los expressar al carrer . [noticia].
Però clar denunciar un restaurant perquè tenia uns clients els quals portaven una samarreta de terra lliure, això es tornar trenta anys enrere en temps d'en ciscu , però actuacions com aquesta només ho fan a la nostra terra, que vagin al país Basc i facin el mateix, no allí no que tenen mala llet, només a Catalunya que som la colònia a munyir.
Dons ara mateix acabo de fer una comanda de dues samarretes mes, amb el lema, que A CASA PARLEM EL CATALÀ PER MOLESTAR, La veritat que sempre m'han fet gràcia els lemes aquests dons no els hi agrada això dons dues tasses.
Moltes vegades venen a Catalunya a conquerir-nos, amb xorrades com que això es espanya i el s'ha de parlar es l'espanyol, dons mireu invasors de la colònia que m'ha tocat viure, jo dic no, jo soc català , la meva llengua es la catalana, i la meva cultura també, son ells els que em fan cada cop mes radical, i son ells el que en fan cada cop mes independentista, per aquestes coses només els hi tinc que donar les gràcies.