dijous, 20 d’agost del 2009

Quan els objectius son mínims, són fàcils d'aconseguir

Ahir parlant amb un regidor de la meva alcàdia em va dir una cosa que em va fer pensar, ell em va dir que estava orgullós de com estaven portant el poble, i jo crític de mena li vaig dir que el portaven amb el cul, i que haviem passat d'ésser un poble capdavanter a un cul de sac. Bé va marxar un pel emprenyar, però jo vaig seguir rumiant i clar llavors vaig entendre al regidor

És una questió d'objectius, si els objectius que tu et planteges son minses llavors, segur que els aconsegueixes, però si tu ets ambiciós i vols que et teu poble sigui el millor del mon segur que no l'aconsegueixis, però el teu poble surt guanyant, aquest es la situació, si el meu amic regiro s'haguès plantejat uns objectius mes elevats no estaria tant orgullós son objectius aconseguits però com diu l'amic Joan amb una escala del 1 al 10 si els teus objectius son el 2 segur que l'aconseguiràs sense posar-li el coll si el teu objectiu es el 10 el mes segur que t'enterrin sense haber-lo aconseguit.

Això esta passant a nivell municipal, comarcal i sobre tot nacional, quan objectiu del partit de la filial es mantindre la pacíficia i sense cridar, segur que el aconseguirà el problema el tenim amb els dos partits que es diuen nacionalistes que el seu objectiu es mantidre el poder i res mes, un buscar el poder perdut i els altres s'han tret la pell d'ovella son llops afamats de poder, que han estat mes de vint anys a l'ombra i ara tenen fam , molta fam i es vendran l'anima al diable si s'escau per mantenir la cadira.

Potser l'únic que te clar que el seu Objectiu es el 10 es reagrupament independentista, aquests tenen clar que tenen dos objectius , l'independència i la neteja política això vol dir que busquem molt mes que tots els demés partits junts, i clar amb un objectiu tant elevat potser reagrupament hauria de buscar una persona carismàtica al capdavant.

Però encara que cregui que el senyor Joan Carretero no es la persona idònia per dirigir aquest moviment independentista, i es per una manca de carisme. si em doneu a triar o a votar qualsevol alternativa que es presenti ara, jo votaré Reagrupament Independentista, com diu la iaia en el país dels cecs el borni es el rei.