dilluns, 18 de gener del 2010

Espietes de pel·licula.


el FBI l'agència dels iankis aquest cop com molts altres darrerament l'ha cagat. Però clar fer servir els trets facials per realitzar retrats robot ja es massa, això de fer servir persones reals per adaptar-los desprès a un model de com ha de ser un personatge jo ho trobo de ciència ficció, però de aquella que es feia els anys 60 no pas de l'actual, Jo em demano si el Fbi ha de arribar a aquestes situacions , lo de avanç tecnològic es una utopia, encara ens trobem amb l'esclop i l'espardenya.
Dons bé com no sabien quins rastres facials te ara el senyor anem al google agafem la primera foto que ens trobem i apa ja sabem com es ara el terrorista aquest , i clar el personatge que va passar per allí en aquell moment va ésser el senyor Llamazares, i jo em demano que passara si el senyor Llamazares va al país de la democràcia i el confonen amb el terrorista.
I aquest son els mes llestos de la Classe, Com seran els demés.
Bé com tothom els comunistes volen treure redit a aquesta situació. Es que la política es una porquera , i ara diuen que ells no creuen en las Casualitats, i com segons ells el Comunista aquest va ser molt crític amb els vols de la Cia, això es una vendetta.