diumenge, 11 de juliol del 2010

El Castell Càtar de Lordat, i les seves actuacions





Avui buscant castells Càtars he baixat fins el poble de Luzenac, des d'aquí he pujat fins el poble de Lordat per anar a veure el seu castell, aquest es troba en un turó que domina tota la vall d'Ariege.
Bé en mig del poble trobem un parquing i des d'aquí comença la excursió paso per caixa 6.50 euros per veure un castell, be es el preu mes o meny establert i comença la pujada al cap de cinc minuts arrib al mig del castell i em trobo amb una parella amb disfressa medieval, i em comenten que en vuit minuts comença l'espectacle.
Bé dons ens esperem a veure que es això del espectacle, mentre m'espero vaig visitant el castell i arribo a un lloc on es pot veure una col·lecció d'aus com àguiles, falcons una col·lecció espectacular d'animals i al final veig el que es l'espectacle . Una demonstració del vol d'àguiles amb una actuació increïble del presentador que es fica en el seu paper i es fica a tota la gent a la butxaca, amb àguiles volant per damunt del cap de la gent, amb àguiles jugant amb la gent la veritat res a envejar al Cim de les Àguiles de Sant Feliu de Codines, si en donen a triar em quedo amb les Àguiles de Lordat. Ha estat poc mes d'una hora de temps, però ostres ha estat magnific.