divendres, 31 de desembre del 2010

Molt bon any a tothom, a veure si el 2.011 es el nostre any, l'any de la independència


Jo només us vull desitjar un bon any, i que aquest sigui el definitiu, que per una vegada ens deixin opinar sobre el nostre futur, tinc ganes de dir la meva i que tothom pugui expresar la seva opinió
Per tant a tots els meus sofridors lectors, els quals he castigat durant 364 dies aquest es el moment de dir gràcies de tot cor per aguantar les meves neures, i que l'any proper tornaré amb mes forçá, que per cert s'acosten les municipals i això dóna molt de joc.
Vull fer un agraïment especial a en Jordi, l'Avimon la Sinforosa, lectors que porten més de dos anys aguantant tot això que ells llegeixen amb tant de interés i jo escric tant malament a aquests i tots els demés moltes gràcies per tot plegat.
I a tots desitjar-vos un millor 2011 i que la crisi desaparegui de una vegada per sempre. Encara que això està en mans del Pinotxo zapatero i aquest jo diria que ja li va be tot plegat.
En quan al nou govern de la Generalitat només dir que d'aquests no espero res, Mas de lo mismo, tot plegat ha estat un canvi de cromos i segueixen els mateixos gossos amb diferents collars. Per tant poca cosa podem esperar de tot plegat, Un record per la gent que ens ha abandonat aquest darrer any i recordeu que mentre ells estiguin a la vostra memòria aquests continuaran vius.