dissabte, 14 de maig del 2011

Que farem amb Catalunya

Avui he participat en un Campionat de Botifarra a Andorra, justament al costat del Camp de Futbol de l'Andorra al Restaurant Buda. m'ha fet molta il·lusió  trobar-me antics amics del Butinet. Hi havia gent que feia molt de temps que no veia altres els veig de any en any en campionats per les nostres contrades. tot plegat ha estat gratificant, i com sempre poder parlar una miqueta amb el Independentista d'en Jordi sempre treus alguna cosa de profit. Però la persona que l'ha clavada avui ha estat l'amic Lluís (trileru) i ha estat amb la seva pregunta Que farem amb Catalunya? i el mes impactant ha estat la següent pregunta i que farem amb els polítics que en representen.
Jo a la segona pregunta puc contestar que faria amb tota aquesta  panda de personatges que ens prenen el pel i encara diuen que treballen per la nostra nació, una foguera de sant Joan. En quan a la primera pregunta, aquesta te difícil resposta perquè Catalunya serà el que el poble vulgui ser, el que tinc clar es que vol ser el poble de Catalunya, aquest es el meu gran dubte, Volen ésser una colònia, o volen ésser independents. Volen ésser una colònia petita que sempre plorem i diem sempre que la culpa es de Madrid i anem tirant o volem dir prou i començar a lluitar per la nostra llibertat. Amb tots els seus problemes inicials que a la llarga seran beneficis.
Bé jo he marxat del Campionat amb aquests dubtes, la veritat que m'ha encantat que hi hagi gent que encara l'esperit de pensar amb la seva nació, gràcies Lluís avui m'has donat una lliçó de patriotisme. Te nassos tot plegat primer va ésser a Sant Llorenç Savall on un petit poble em va demostrar que vol dir estimar la seva terra, i avui a Andorra un veí de Sant LLorenç m'ha ensenyat que vol dir estimar la seva nació, Per tant estic em deute amb aquest petit poble envoltat de muntanyes, Tot plegat un plaer.