divendres, 15 de juliol del 2011

Jo també crec que el FC Barcelona no hauria de patrocinar la corona dels Hereus de Felip V

Per una vegada i que no serveixi de precedent, jo també tinc la mateixa posició que la marta Ferrusola, jo També entenc que el Futbol Club Barcelona no hauria de patrocinar a la Corona dels Hereus de Felip V.
I si això no els hi agrada ja s'ho faran, però clar quan un vol ésser més que un Club , quan s'ha venut tota la vida com la selecció Catalana (encara que estigui format per vint estrangers), tot això està molt bé i ara renegarem de tot aquestes coses per representar un país colonitzador, exterminador de minories, on tot plegat ells no són nacionalistes, només en volen una de sola lliure i els demés tots súbdits d'aquests  .
I clar tota la caverna mediàtica ara està indignada, que voleu es la manera de vendre les seves mentides, i clar el ramat darrera el pastor brama i crida, i com sempre insulta, aquests són els arguments d'aquests demòcrates, no tenen com a representant del saber fer i saber comportar-se al equip del govern, la veritat que aquest equip de futbol els representa molt millor, xuleria, despreci per els altres, prepotència Tot plegat això es el que tenim i el que tenen ells, només tenen un problema que desitgen el que no disposen, i ara només desitgen enfonsar aquest equip de futbol que els hi fa nosa per el seu imperi.[noticia] .
Però clar classificar a la Senyora Ferrussola com a Borrega, Xenòfoba i arcaica, ja ho diu la dita aquella diguem de que presumeixes i ja em diràs quines son les teves carències.