diumenge, 7 d’octubre del 2012

Castellar de N'Hug , Sant Joan de Cornudell- Can Torra - Montgrony

Avui m´he arribat fins a Castellar de N'Hug abans d'entrar al poble hi ha un camí de terra a la dreta que ens porta fins l'església de Sant Joan de Cornudell, i allí hi ha una barrera del camí, després he seguit el Camí ample fins passar per davant de Can Torra, a la dreta deixem una captació d'aigua i tot seguit s'acaba  el camí ample llavors hem d'agafar un corriol que ens portara  a un altre camí la veritat que aquest camí l'estiu deu estar bastant concorregut donat que el mateix esta molt marcat . passem un filat de vailet i deixem unes cases abandonades a la dreta i seguim el camí , trobem el camí que ens porta al Castell de Mataplana i seguim fins arribar al camí que ens porta de Gombrèn fins Mont grony, allí entrem per l'entrada dels pelegrins i comencem a pujar escales a mig camí ens trobem a la capella de la Mare de Deu de Mont grony es una petita capella adossada a la paret seguim pujant escales fins arribar al pla de sant Pere i la esglèsia de Sant Pere de Mont-grony
Avui m'ha vingut al cap moltes de les converses que havia tingut amb el Santi Cirera i que ell sempre em parlava del forat de Sant Ou i  ja que estava allí he intentat trobar-lo , he passat per el camí del mal pas amb unes vistes molt maques, desprès he arribat a un refugi i he pujat fins el forat de Sant Ou la veritat que es espectacular perquè no es veu el final del citat forat. 
Un cop fotografiat el mateix he retornat per el camí de dalt i de retorn cap a Castellar de n´hug han estat quatre hores de caminada. Avui he aprés una cosa nova. el nivell dels objectius te'ls marques tu, i clar si som molt malts, son molt difícil d'aconseguir si son molt baixos no dona ple aconseguint-los per tant aquests han de tenir el seu nivell precís, vist en la nostra nació jo diria, que continuar com ara es el objectiu no baix sinó de genolls, aconseguir la independència es un objectiu molt alt, però el dret a decidir i que el poble digui el que vulgui es el nivell òptim.





Durant tot el camí m'he trobat seneci bor per tot arreu, la veritat que aquesta planta ens esta invadint i no hi ha manera d'acabar amb ella, cada cop en hi ha més i les llavors durent mes de tres anys, que es pot fer amb aquesta planta es la questió [senecio]

3 comentaris:

Joana ha dit...

Sant Joan de Cornudell, ja la tinc en les meves fotos de les esglésies romàniques del Berguedà, que per cert, ho tinc abandonat, però vaig arribar per una altra banda em sembla :-)

Joana ha dit...

Sant Joan de Cornudell, ja la tinc en les meves fotos de les esglésies romàniques del Berguedà, que per cert, ho tinc abandonat, però vaig arribar per una altra banda em sembla :-)

ALP2500 ha dit...

Sant Joan de Cornadell està tocant a Castellar de n'Hug per tant es fàcil arribar-hi , jo Joana et proposa que vagis a Montgrony allò si que impacta tant la capella de la verge, adossada a la pared de l'escala que puja direcció a Sant Pere de Montgrony com l'església de Sant Pere impressionant.