dijous, 25 d’octubre del 2012

Rajoy: o quan les hemeroteques et posen a lloc

Avui defensaré al senyor Mas, potser es dels pocs dels Convenients i desunits que se li pot dedicar un pols del meu temps ,la veritat que està sol davant el perill, perquè tot el que l'envolta fot massa pudor a podrit.
En el Cas de la seva Reunió amb el President dels Hereus de la Corona de Felip V, quan un personatge fa una reunió i acabada aquesta fa una roda de premsa, dient el perquè no es va arribar a cap acord, llavors un mes desprès no pot sortir a l'escenari dient tot el contrari.
Rajoy company abans d'obrir la boca mira't la hemeroteca, potser d'aquesta manera no quedaràs amb el que ets , Un aprenent a pinotxo. [noticia],
La veritat que si m'he de creure algu, entre el senyor dels petits fils de petroli del Prestige [prestige] i el president que li va plantar cara ho tinc molt clar jo m'inclino per el segon, encara que estigui envoltat de voltors i altres espècies.