dijous, 6 de desembre del 2012

ei, jo vull marxar d'aquesta dictadura

La veritat que amb el polític que tenim a casa nostra, no tinc clar si marxar d'aquesta dictadura sangonera que estem sutmesos serà per bé o anirem pitjor, però com a mínim disposarem de la nostra propia llengua (amb permís dels convenients i els esquerdats) de la nostra cultura i tot plegat serem nosaltres, 
Però continua junts amb aquests impresentables ja ratlla el masoquisme.
Aquesta gent només mira dia a dia a veure com ens poden donar per sac, ara es la llengua ,mes tard serà el corredor central, desprès les autopistes, i si de pas disposem de una corrupció interna i externa que ratlla la ciència ficció, no ens calen governs ens calen llibertats i ens cal una independència real. 
Jo ja tinc les maletes a punt només manca gent que em vulgui acompanyar en el viatge.