dissabte, 28 de març del 2015

ei que arriben les municipals.

m'agrada aquesta situació on tothom parla de politica municipal, on tothom sap alguna cosa i sinó ho sap sempre hi ha la imaginació per treure conclusions, si veuen a un parlant amb un altre ja estan preparant una llista clandestina.
Si veuen un cotxe aparcat en algun lloc ja estant preparant una llista, la veritat que a mi m'agrada aquesta situació perquè vol dir que el meu poble es viu
Es de les poques situacions les quals veus als veïns del municipi actiu, tots tenen alguna cosa a dir, llàstima que només siguin aquest mes abans d'apareixar les llistes, perquè si aquesta activitat i aquestes ganes de voler saber de tot fos cada dia de tots els any un altre gall ens cantaria.
Jo també tinc ganes de veure que passarà, primer en el meu municipi i desprès en la meva comarca. Perquè si hi ha moviment vol dir que encara estem vius, ja va sent hora que aparegui savia nova i gent jove que dispongui de ganes per liderar la revolució de la nostra comarca. perquè això darrerament sembla aquella pel.licula del dia de la marmota, sempre igual i mai hi ha canvis.
 

7 comentaris:

jordi ha dit...

les coses canvien quan es treballa cada dia per fer-ho possible.
Com veus aquestes eleccions a Alp?
Des de la vila del pingüí no saben res d'Alp, tan a prop i tan lluny.

ALP2500 ha dit...

be Jordi jo des de la muntanya veig tot plegat que en el meu poble es parla massa de moltes llistes. deu ésser un caramel molt llaminer aquest de l'alcaldia perquè tothom vol salvar el nostre poble, però clar quan hi han masses llistes el poblema es que surt guanyador la que manava fins ara, aquella teoria de divideix i guanyaràs es pot aplicar molt bé aquí.

jordi ha dit...

Suposo que parlem de PSC, CiU, ERC, r-Cat i PP.

ALP2500 ha dit...

be jordi jo diria que hi tenim sociates, convenients, esquerdats els de enfonsant cerdanya, i els feixistes com es presenten per tot arreu no els podem descartar, però jo diria que en aquest moment hi ha mes candidats que no pas partits, només en manca un de les Cup, seria l'única que podria provocar algun canvi

jordi ha dit...

podem ficar uns "guanyem Alp" "plataforma per Alp" i similars.

Anònim ha dit...

Et trobava a faltar

ALP2500 ha dit...

bé Jordi mentre no surti una llista hijadista, o de caire semblant tot arreglat.
però la veritat que la cosa promet, tothom sap alguna cosa que els demés no saben i si no la sap res perquè disposen de la inventiva.
Jo proposo eleccions anuals, com a mínim veurem respirar a la gent.
Gracies anònim per perdre el temps amb les meves tonteries.sempre es d'agrair que algú et trobi a faltar, encara que sigui per dir quatre bajenades.