dilluns, 16 de març del 2015

Jo Sóc un dels 70.000 porcs bascos i Catalans que Xiulen l'himne imposat



la Veritat que jo diria que amb aquest personatge no tenim cap mena de parentesc, però clar al tractar-nos de porcs ens tracta com a germans seus, i jo diria que no es pas parent meu.
Bé això de la llibertat d'expressió de un sol sèntit fot moltes gràcies els feixistes poden dir i insultar a tothom però quan els hi toques un dels seus temes llavors malament, i quan fant  servir l'insult com argument de qualsevol cosa vol dir que pocs arguments tenen per defensar les seves idees.
I el personatge en questió ha seguint insultant , enviar-nos a un país en ebola, ofagar-nos al fons del mar. i el paio ha seguit fent acudits de rates separatistes, de fer la final al rabat i moltes bajanades més ,
Jo em pensava que per esser periodista era una cosa seria, però ara veig que qualsevol pallasso ( i molt de respecte per aquesta gent) feixista pot arribar a presentar un programa.