diumenge, 10 de maig del 2015

La Crisi dels Arbres del Cementiri, Questió de Gustos i fer Guerra de qualsevol tonteria


Desprès d'escoltar a la gent criticar i parlar de la poda dels arbres del Cementiri, Ahir vaig anar-hi a veure qui era la cosa que tant malament havien fet els integrant del equip del Govern del Municipi d'Alp.

m'esperava trobar un terreny malmès per un terratrèmol, una destrossa increïble i mira tú que la única cosa diferent que vaig trobar va ésser que la Casa Gran havia decidit podar els arbres, I segons tinc entès ho havia fet un professional del mateix.

Que Com han quedat no agrada als veïns del Municipi, jo només els hi he de comentar que s'esperin una miqueta i veiem com queden desprès els arbres, això de criticar per criticar no es una bona política, donem una mica de temps per veure com quedaran als mateixos.
Jo entenc que ara estem en èpoques electorals i de qualsevol cantonada hem de treure petroli, però clar potser abans d'emplenar-nos la boca de qualsevol cosa el que hem de fer es donar una mica de temps i veure com evoluciona tot plegat.
A mi m'agraden com han quedat els arbre, perquè soc partidari que els arbres del mig s'haurien de treure tots, i només deixar-los al voltant. i mira si per culpa de la podada en hi ha algun que queda tocat mala sort menys arrels que faran mal.
De pas trobo collonut que els integrants de l'equip de govern facin alguna cosa d'aquesta manera puc constatar que estant vius, millor fer alguna cosa i cagar.la que no fer res i deixar de provar coses.