diumenge, 15 de setembre del 2019

Debat Constituient o el dia de la Marmota

El dijous passat vaig assistir a la presentació del projecte de Debat constituient a la nostra comarca. Es va fer l'acte al pavello d'Alp, hi va assitir un centenar de persones de arrel de la comarca i gent de fora, del poble d'alp els podiem comptar amb els dits de la ma, 
L'acte ve presentat per en Lluis LLach , La Carmina Castellvi i Ignasi Termes 
Aquest acte el podriem definir com un forum de les idees, han segmentat la nostre nacio en zones les quals hi haurà uns delegats 22 vaig  comptar i 7 imposats per esser al final 29. 
Al final de l'acte van fer quedar la gent que volguès participar de la nostra comarca i aputar els seus correus electrònics.  
Quan analitzes la situació et comences a fer preguntes, aquest acte amb aquesta presentació de idees no deixa de ésser un Reagrument 2.0 amb les mateixes actuacions, perquè si no recordo malament l'agrupacio aquesta també va començar amb la formació de taules de treball, només els hi deixo que no acabin com els altres, bé jo diria que ja tenen un tarannà igual o quasibé igual, es a dir els seguidors del convenients volen fer el que van fer anys enrera els seguidors esquerdars.
Si el que es desitja es la independencia de la nostra nació, no crec que aquesta manera de fer bullir l'olla sigui massa efectiva, es una manera de matar el temps i poca cosa mes, 
Per cert em vaig fixar amb la gent que vol participar amb aquesta pantomima i com sempre a la meva comarca, sempre són els mateixos, vaig trobar a faltar gent nova, joventut amb ganes d'aportar una visió diferent a aquesta que tots a coneixem ,l'entesa Ceretana no deixarà de ser mes del mateix. 
Pobre País no surtim mai del bucle aquest de marejar la perdiu. Això de que quin dia passa any empeny esta molt be, però per la indepedència de la meva nació no crec que sigui el cami a seguir.A mes si ho tenen molt fàcil que demanin les preguntes i consensos que van fer els senyors de reagrupament i ja tindran la feina feta, no caldrà fer perdre el temps a la gent.PerCarretero i el seu Reagrupament, per tant deixem de fer volar coloms i no toquem mes els nassos.