dilluns, 12 d’abril del 2010

Jo també estic amb Garzon

La veritat que no es pas un personatge que tingui les meves simpaties, però aquest cop i que no serveixi de precedent jo estic a favor del jutge. Perquè s'ha d'enterrar tota la història passada, perquè com diu la dita aquella tot poble que oblida la seva història esta condemnat a repetir-la, i jo temps com els del cisqu nunca mais.
El que fot mes ràbia de tot plegat es que es jutgi al senyor Garzon mentre que els personatges que van provocar les desaparicions encara els hi haurem de demanar perdó. Fins i tot el The New York Times defensan al senyor Garzon per alguna cosa serà . [noticia].
Quin es el delicte del senyor Garzon , potser ignorar la llei d'amnistia de 1977 . I com es va aprovar aquesta llei, amb amenaces , bon començament de la democràcia, quan aquesta es comença a crear ja coixa acaba coixa del tot i aquest es el problema que dos residus d'aquell temps han presentat una demanda i ha estat acceptada per el tribunal. Bé fins i tot les rates tenen dret a proposar demandes, però el problema es que hi hagi algun jutge (que no sigui dels seus ) que les accepti.