dijous, 5 d’agost del 2010

1 etapa del Viatge de Sant Jaume Roscesvalles-Pamplona

La veritat que el dia ha estat mogudet, hem sortit a les 7 del mati per arribar passades les 13 hores al monastir de Roncesvalles, una carretera llarga i plena de curves desde Sant Jean Point de Port fins al monasti s'ha fet etern.
Un cop Arribat al monastir he anat a acreditar-me m'han posat el segell i tot arreglat ja podia començar però abans un ha de dinar i això he fet amb el Txemari la Sabrina i el passerell del meu nebot hen anat a Dinar a Casa Sabrina, curiós el nom bé un cop tips hem descarregat la bicicleta del cotxe i tocava padalar.
Com sempre no es pot fer mai cas de ningú algun espavilat em va comentar tu tranquil el primer dia es tot baixada per tant amb dues hores tot arreglat, n'he tardat quatre a part de enganxada de la cadina, caigudes per el contrapes, he après moltes coses el primer dia i una ha estat es pas el mateix portar la btt descarregada que amb les alforjas i el sac de dormir.
bé al fi he arribat a Pamplona 43 km deia el cartell pero no explicava que estaven compostos de pujades i baixades, que molts troços he tingut que deixar la bicicleta a terra i començar a caminar amb ell a coll , que quan baixada de la bicicleta el contrapes feia que s'aixequès tot, la veritat que en el fons ha estat enricador.
Ara estic en un alberg de Pamplona al costat de la catedral , un ambient magnific i espectacular amb tot el jovent al carrent com es feia abans, amb els borratxos de tots els llocs, els cridaners i la gent que surt a passejar, la veritat que em fot enveja aquesta terra.
Amb carrers amb banderes per tot arreu de navarra, republicanes, gais, amb llençols que posa fora Tav un poble divers amb una cultura diversa.
Bé dema surtiré de Pamplona però no tinc clar on arribaré perquè la veritat sigui dita el camí es mes dur del que deien perquè això no es una carretera sinó un cami de cabres que no para de pujar i baixar.
Demà en el alberg que em trobi si tenen internet continuaré explicant les meves aventures sino ens haurem d'esperar el dia que torni, que espero que sigui aviat.