dilluns, 23 d’agost del 2010

La Droga del Poder

tot plegat no deixa d'ésser curiós la transformació de la gent quan agafa la mamella del poder, hi ha gent que s'agafa aquell mugró i no el deixa anar ni a garrotades, tant es a nivell municipal com autonòmic com nacional o colonitzadors tot plegat es agafar la poltrona i a viure.
Després tots ploren que es molt complicat que tothom els hi demana coses, que perden calerons però a les eleccions tots es torne a presentar, i jo em demano això ha de ser una droga molt dura perquè sinó no s'explica.
Dissabte vaig escoltar una conversa d'un polític que es va presentar com a salvador de la pàtria, que va pactar amb el diable i vendre la seva ànima per aquesta cadira i que ara quatre anys després es vol tornar a presentar, i jo em demano si tant malament ha anat tot, si un ha estat utilitzat per tot plegat i ara es vol tornar a presentar, per favors això només pot ésser la droga del poder , sinó no ho entenc , però clar això passa a cada poble i no deixen de ser uns petits alcaldes de petits pobles.

 Dons be aquesta gent es creuen Deus, de petits mons, però Deus amb dret a decidir sobre els seus habitants, i clar quan un ha tocat la vareta del poder i ha passat d'ésser un no-res a un Deu costa molt tornar al passat per tant hem d'aprofitar que ara som el poder per mantenir-nos.
Jo acabaria amb tot plegat amb un alcalde contractat amb dedicació plena i que cada any passés comptes amb el poble i ja està i fora tota aquesta casta política que no deixa de ser un càncer per el poble.