diumenge, 3 d’octubre del 2010

Visita al Taga (2008 m. ) avui tocava reflexionar.

Coll de Jou

avui tocava reflexionar ha estat una setmana amb moltes coses i la veritat que aquest moment tocava reflexionar una mica de tot plegat. Aquesta Setmana hem perdut a una història viva del nostre municipi i crec que molts no hem estat a la alçada, molts hem fet curt i això dol ara , un cop passat tot he reflexionat  una mica i dius si hagués estat al revés el nen de Ca l'Emili que hagués fet?. I llavors potser llavors haguessin actuat diferent. Només hem de veure quatre anys enrere que va passar amb en Sr. Tajà.

Taga
Bé he anat fins a Ribes i de allí he pujat fins a Bruguera tot just sortint del poble he anat fins a Coll de Jou, allí hi havia masses cotxes i jo volia reflexionar per tant he baixat una mica direcció Ogassa fins que he trobat un lloc on aparcar i allí he començat a caminar, fins quasi bé a dalt de tot he caminat sol, m'ha anat molt bé perquè m'ha donat peu a parlar amb mi mateix i sobre tot a reflexionar, Aquesta setmana han passat masses coses que no he pogut empassar-me tot de cop per tant com soc curtet les coses les tinc que analitzar dues vegades i avui ha estat aquest dia.
Pujar fins el Taga ha estat curtet son 400 metres de desnivell amb un 26% Per tant en distancia no arriba a un km i mig, però tot de pujada. Quan he arribat a dalt m'ha impactat la vista que es veia tota la vall de Pardines amb aquell color marro-vermell de la tardor , la vall de ribes amb Campelles al fons i als peus de la muntanya Bruguera. Quan he començat a baixar ha aparegut una boira que ho ha anat tapant tot, semblava com si esperés a  que jo acabés per començar a tapar-lo tot.
Tot plegat un matí profitós, potser he d'aconsellar alguns aquesta excursió a veure si són capaços de treure conclusions, perquè aquesta setmana fins i tot estant en el fèretre el nen de Ca l'Emili ens ha donat una lliçó.
Ptda: Dimecres vaig perdre un dels meus quatre lectors, per a ell només desitjar-li molta sort vagi on vagi i moltes gràcies per el temps que va perdre llegint les meves bajanades i moltes gràcies per les critiques que m'ha fet als meus comentaris, dels errors també se'n aprèn