dissabte, 18 d’agost del 2012

Tranquilo majete, no facis res no sigui el Cas

Seguint el consell d'en Jordi us penjo una cançó que diu molt del tarannà català, esta amb la llengua d'en Sirvent (Cervantes segons ells), dons bé aquesta cançó ens classifica bastant be, som així, no fem res perquè no sigui el cas que quedem amb els pantalons baixats.la defició de catala es la seguent persona que no fa res així res no erra. ja està clar que el nostre figura representativa del pessebre de nadal es el caganer.



Avui he tingut l'oportunitat de conèixer un antic natiu del meu municipi, aquest senyor de mes de 90 anys m'ha explicat durant els deu minuts que ens hem vist moltes coses de la història del meu municipi, aquest doctor te una memòria de nassos, segur que de petit va menjar moltes cues de panses. dons bé aquest senyor m'ha definit el tarannà català i segueix la corrent de la cançó aquesta dels Celtas Cortos, aquí no farem res no sigui el cas, que potser ens hauriem de emmirallar amb els senyors del país Basc ell si que van a una, però nosaltres som una panda de solitaris , només podem anar sols així ningu no ens fot ombra. però clar aquest individualisme es el que fa mes vulnerables . en canvi els hereus de la Corona de Felip V en questions d'estat van tots juntets i agafadets de la ma . Només vull donar les gràcies al senyor Curtó per el seu temps que m'ha dedicat, la veritat que paga la pena tot plegat i trobar gent gran que vulgui parlar del teu municipi la pots comptar amb els dits de la ma.

2 comentaris:

jordi ha dit...

gracies, sabia que t'agradaria i resumeix l'actitud actual de la major part de la societat.
Per altra banda, em sembla que no ens queda gaire d'aguantar a Espanya.

ALP2500 ha dit...

Gràcies a tú Jordi per la informació. tot plegat a vegades no hi ha com petits consells per fer grans troballes, i aquesta es una passada. De canço i de sentiment de la cançó.