dijous, 27 de setembre del 2012

Civisme al meu Poble

Avui he retirat la imatge del cotxe que va aparcar dintre de la font de la Guia, i no per els consell de l'infractor sinó perquè la gent no va entendre el sentit de tot plegat
Jo només demanava Civisme als veïns del meu poble i els hi recordava que tenen que aportar tots una mica del mateix per aconseguir que tots anem millor.
Es veu que aquí això no funciona o com diu la dita amb mi o contra mi, i clar això amb la participació de molts anònims uns dient que s'havia de portar al paradó al infractor i amb el mateix infractor.tot  s'havia sortit de mare.
Perquè si volen que la gent que ens visita l'estiu compleixi les normes cíviques i de circulació hem de començar per complir-les nosaltres mateixos, i això no funciona així , resulta que nosaltres som els primers en voler que la gent es comporti correctament i som els primer en trencar aquestes normes. Per tant si a Casa teva tu dones un mal exemple no voldràs que els demés compleixin aquestes normes.
També li vull recordar al senyor infractor que no cal que em contesti en castellà i desprès tradueixi el text al català per desgràcia meva vaig néixer en temps d'en Ciscu on em van imposar aquesta llengua, ara gràcies això en puc parlar dues per tant les entenc amb mes esforç o menys.
En la vida de comunitat no perqué una cosa sigui còmoda per una persona hem de putejar als demés, potser si envers d'aparcar dintre de la font ho haguessim fet a dos-cents metres no haguessim caminar una mica però la iaia que volia anar a buscar aigua a la font no haguès de marxar sense el seu objectiu. Llavors el poble hagués estat mès cívic.