divendres, 5 de setembre del 2008

Davant una Prohibició, una Rebel.lió



En primer lloc vull agrair als senyors de Ciudadania per la seva actuació [denúncia] .



Senyor ( perquè mai hem de perdre l'educació, però aquest nom li va gran) Rivera, vostè si que és un democràtic exemplar, salvador del regne de Felip V. Jo em pensava que amb la democràcia s'havia acabat la dictadura però veig que vaig errat , que hi ha arrels que no acaben de morir mai, i que els pensaments feixistes existiran sempre.



Ara em parla de legalitats i coses d'aquestes. Miri Sr. llicenciat amb dret, la llei la fan els homes per tant també poden estar errades i aquí estem discutint si la voluntat d'un poble es més important que una llei feixista.


En el fons potser el dia que fem com el paí basc i tinguem el dret a decidir , i si es dóna el cas que perdem llavors li donarem la raó. En aquests moments la realitat és un altre i de moment el seu partit radical es un partit minoritari, que està a la Generalitat perquè aquell dia se li va aparèixer la verge ( tots recordem les primeres declaracions que va fer amb una cara de sorpresa enorme).
Ara i sempre la seva estratègia política s'ha de valer d'actes com aquest per sortir a la llum pública. Potser a Madrid o Andalusia li faran un monument, que tingui sort. A Catalunya ho té una mica mes difícil li puc ben assegurar .

Bé com aquesta denúncia Feixista tindrà moltes possibilitats de tirar endavant, jo us dono la solució, els catalans possiblement no posarem cap bandera als llocs públics, perquè el dia abans es van embrutar totes ( bon moment per rentar-les, planxar-les, cosir-les etc etc....), deixarem els nostres Ajuntaments nets de tota bandera. Festa la llei feta la trampa, que no cal ser un llumbreres per saber això. Nosaltres penjarem la senyera Estelada a llocs estratègics , on no fem cap delicte, perquè en el fons exercir la teva llibertat d'expressió sigui un delicte, això diu molt de la democràcia del regne de Felip V.
Per tant des d'aquí crido a tots els Ajuntaments dels poble Català a fer lo mateix, a penjar només l'estelada però no pas a la casa gran sinó a llocs mes significatius de cada poble, jo fins i tot estic per proposar el meu poble que pengin la bandera del regne de Felip V a la casa gran i que tallin els carrers que envolten l'edifici perquè no ofengui a ningú. També demano a tots els patriotes que pengin estelades als balcons, finestres, que aquest acte prohibit sigui el començament de la nostra rebel·lió.