Avui us parlaré de una gran inversió, gran amb els calers que s'han gastat però res mes, perquè gastar-se 800.000 euros en una reforma de una carretera per treure dos revolts, els quals han canviat per una línia recta amb canvi de rasant, no deixa d'ésser curiós , bé ara tenim una autopista on abans tenien una carretera de muntanya, molt apropiat per els temps actuals on la velocitat cada cop està mes limitada, i els cotxes cada cop son mes potents, així podran córrer més, i clar per acabar-lo d'arreglar segur que en poc temps hi posarem un radar que hem d'amortitzar la inversió feta i ja estarà, Perquè en el fons canviar una revolt com el que hi havia per un canvi de rasant i fer una cuneta, no deixa d'ésser un arranjament de les bestieses de l'administració. Potser si aquesta Carretera l'hagués dissenyat un enginyer amb cara i ulls no ens passaria aquestes coses desprès.
Ptser si els Ajuntaments de la Comarca diguessin la seva i marquessin les seves necessitats no ens passarien aquestes coses al final, que ens decideixin des de la capital el traçat de les nostres carreteres no deixa d'ésser una mica cómic, perquè després passa lo que passa i ens troben amb una Gi-4082 que ha estat tres mesos en obres per fer aquest nyap.
El Setè punt es el que va de Alp – Prats (Cerdanya)Obra a punt de finalitzar. Consisteix en l’eixamplament de la carretera que uneix les dues poblacions de la Cerdanya i, de fet, la demarcació de Girona amb la de Lleida. Compta amb un nivell de trànsit elevat, inclosos vehicles pesants, i ja s’ha completat el seu nou asfaltatge. El seu cost és de 803.192 d’euros.{NOTICIA}
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada